torsdag 23 maj 2013

EXAMINATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så, då har jag haft min presentation. Igår när jag kom hem så övade jag på min fru och barn, varpå min fru gav mig tipset att dela upp mina A4-papper på mindre kort som hörde till respektive bild. Detta va ett riktigt toppentips. gav mig ett större lugn och säkerhet. Presentationen och opponeringen gick bra. Bra och givande samtal med kritikern Nille Svensson. Nille hade verkligen satt sig in i mitt arbete och han hade massa intressanta ingångar i mitt projekt. så jag är jättenöjd. va såklart riktigt nervös innan, men det släppte när jag inför publiken sa: HEJ! sen flöt det på. tänker att jag har ju jobbat med detta arbete så länge nu så jag har ju liksom växt in i det. sjukt skönt nu. imorgon är det sista examinationerna och även sista inlägget på bloggen.